برگزاری نمایشگاه دست‌بافته‌های مددجویان کمیته امداد در خرم‌آباد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان از برگزاری جشنواره و نمایشگاه دست‌بافته‌های مددجویان کمیته امداد استان در خرم‌آباد خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور امروز چهارشنبه 14 دی‌ماه ۱۴۰۱ با بیان این خبر گفت: نمایشگاه دست‌بافته‌های مددجویان کمیته استان در گرامیداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی و با همکاری کمیته امداد استان از امروز در محوطه باغ گلستان مجوعه تاریخی، فرهنگی قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد آغاز شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان عنوان کرد: در این نمایشگاه دست‌بافته‌های هنرمندان لرستان در رشته‌های قالی و گلیم‌بافی عرضه خواهد شد.

او با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه‌ها موجب ترویج هنر صنایع‌دستی و رشد و توسعه آن می‌شود، افزود: آموزش، افزایش تولید و رونق بازار کار هنرمندان از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی در رشته‌های مختلف است که در طول سال با مناسبت‌های متخلف و همچنین مشارکت دیگر دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

حسن‌پور اظهار کرد: نمایشگاه دست‌بافته‌های مددجویان کمیته امداد از 14 تا 16 دی‌ماه در محوطه باغ گلستان قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011014309430

برچسب‌ها