اردبیل 2023 غرفه ویژه نمایشگاه گردشگری تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از حضور ویژه استان اردبیل در نمایشگاه گردشگری تهران با عنوان «اردبیل 2023» خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 17 دی ماه 1401 گفت: استان اردبیل به مناسبت رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در نمایشگاه گردشگری تهران و با عنوان «اردبیل 2023» در غرفه ویژه حضور پیدا می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: طرح پتانسیل‌های گردشگری استان در این نمایشگاه، معرفی ظرفیت‌ها به کشورهای عضو اکو و همچنین نمایش عملکرد اداره کل میراث‌فرهنگی استان از جمله اهداف ما در این نمایشگاه است.

او تاکید کرد: نمایشگاه گردشگری تهران فرصت مناسبی است تا نهادهای مختلف استان، از جمله شهرداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی به منظور معرفی پتانسیل‌های متنوع استان در کنار اداره‌کل میراث‌فرهنگی در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

محمدی ادیب ادامه داد: نمایشگاه گردشگری امسال همزمان با نمایشگاه صنایع‌دستی و به صورت مشترک برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم در حوزه صنایع‌دستی هم به صورت موثر حضور داشته باشیم و محصولات صنایع‌دستی استان را در این نمایشگاه معرفی کنیم.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ 18 تا 21 بهمن ماه 1401 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011017292888

برچسب‌ها