183 پروژه تأسیسات گردشگری در حال ساخت در استان فارس

رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور از احداث 183 پروژه تأسیسات گردشگری در استان فارس خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، سید محسن قریشی روز 18 دی‌ماه ۱۴۰۱ در بازدید از پروژه‌های گردشگری شهرستان شیراز اظهار کرد: در حال حاضر بزرگ‌ترین مجتمع گردشگری (شامل دو پروژه) فارس در شهرستان شیراز در شهر صدرا در زمینی به مساحت حدود 62هزار مترمربع در دست احداث است.

رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری افزود: این پروژه با زیربنای سرپوشیده 19هزار مترمربع و فضای روباز حدود 3هزار مترمربع است که شامل فضاهای اقامتی، پذیرایی، سرگرمی، تفریحی و ورزشی (والیبال ساحلی، تنیس، صخره‌نوردی، بازی‌های آبی، بسکتبال، دریاچه مصنوعی، فوتبال و...) است که در مجموع با حجم سرمایه‌گذاری بیش از 1100 میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی میانگین حدود 80درصد در حال اجراست.

او افزود: در حال حاضر تعداد بیش از 183 پروژه از انواع تأسیسات گردشگری در استان در حال ساخت است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان از احداث اولین هتل پنج ستاره در شهر صدرا اشاره کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011018143143

برچسب‌ها