لرستان با دست پر در نمایشگاه بین‌المللی گردشگران تهران شرکت می‌کند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان بر حضور پر رنگ استان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران تاکید کرد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، احمدرضا دالوند شنبه 17 دی ماه 1401 در جلسه هماهنگی حضور استان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران اظهار داشت: این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی است تا با ارائه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری لرستان، مردم و گردشگران را به این استان هدایت کنیم.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان حضور در این نمایشگاه را یک فرصت ارزشمند برای معرفی هر چه بهتر لرستان دانست و افزود: در برگزاری این نمایشگاه مهم از همه ظرفیت‌های لرستان در حوزه‌های مختلف و با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان بهره خواهیم برد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز در این جلسه حضور با کیفیت و پر رنگ در این نمایشگاه را در راستای جذب گردشگری در استان مهم برشمرد و اظهار داشت: تلاش می کنیم در این رویداد بزرگ گردشگری ظرفیت‌های ارزشمند لرستان را در حوزه‌های مختلف از جمله معرفی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، فرهنگ و آداب و رسوم، غذاهای محلی، تولیدات صنایع‌دستی و موسیقی محلی به مردم و بازدیدکنندگان ارائه دهیم.

حسن‌پور همچنین با بیان اینکه از این نمایشگاه به عنوان فرصت بسیار خوب سرمایه‌گذاری برای واگذاری برخی از اماکن گردشگری لرستان استفاده می کنیم افزود: بسته‌های خوبی برای ترغیب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم کردیم که در نمایشگاه بین‌المللی تهران ارائه خواهیم کرد.

گفتنی است نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از 18 تا 21 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011018309121

برچسب‌ها