زیرساخت‌های گردشگری کوه سیر ارومیه تقویت می‌شود

معاون میراث‌فرهنگی، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از تقویت زیرساخت‌های گردشگری کوه سیر ارومیه با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، داوود فرازی ۱۸ دی ۱۴۰۱ در جلسه بررسی مشکلات جاده سلامت در منطقه نمونه گردشگری که با حضور نمایندگانی از اداره‌کل محیط زیست و بخشداری مرکزی ارومیه برگزار شد، با اعلام این مطلب اظهار کرد: منطقه نمونه گردشگری سیر ارومیه از جمله جاذبه‌های تاریخی و گردشگری ارومیه است که به دلیل قرار گرفتن کلیسای تاریخی و برخورداری از هوای پاک و طبیعت بکر مسافران زیادی از این منطقه بازدید می‌کنند. 

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: با تعاملات و مذاکرات انجام شده با دستگاه‌های مربوطه مقرر شده است که نسبت به ایجاد پارکینک، مبلمان شهری و تنظیف محل اقدام شود. 

او ادامه داد: با توجه به آفرودسواری در منطقه همچنین مقرر شده است که با کمک نیروی انتظامی از آفرودسواری در منطقه و تخریب محیط زیست کوه سیر ارومیه جلوگیری شود. 

فرازی گفت: با توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در منطقه زمینه اشتغال و درآمدزایی برای روستاییان محل فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011018378703

برچسب‌ها