پرداخت تسهیلات کم‌بهره از محل تبصره ۱۶ به هنرمندان صنایع‌دستی آذربایجان غربی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: برای اولین بار از محل تبصره ۱۶ وام‌های کم‌بهره در اختیار هنرمندان صنایع‌دستی استان قرار می‌گیرد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، مرتضی صفری ۱۸ دی ۱۴۰۱ با اعلام این مطلب اظهار کرد: ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی بسیار فاخر است اما متاسفانه این ظرفیت‌ها از بالقوه به بالفعل تبدیل نشده‌اند و در تلاش هستیم تا با تکمیل فرایندهای مختلف در سه حوزه بتوانیم آنها را به یک حوزه اشتغال‌آفرین تبدیل کنیم. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی با بیان اینکه صنایع‌چوب، گلیم‌بافی و چرم‌دوزی از جمله ظرفیت‌های مهم استان در حوزه صنایع‌دستی است، افزود: مهم‌ترین حلقه مفقوده صنایع‌دستی حاشیه سود پایین این آثار است که باعث می‌شود این حوزه آنگونه که باید و شاید درآمدزشا نباشد. 

او ادامه داد: در نظر است با هدف بازاریابی در حوزه صنایع‌دستی با برگزاری نمایشگاه‌های مناسب در مکان‌های پرتردد و ایجاد زمینه برای حضور هنرمندان استان در نمایشگاه‌های ملی بتوان زمینه فروش محصولات را فراهم کرد. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011018378801

برچسب‌ها