اختصاص تسهیلات بانکی برای بازسازی و بهسازی هتل‌های شیراز

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران گفت: تجهیزات هتل‌های شیراز در سطح بالایی است و از استانداردهای لازم و کیفیت خدمات بالایی برخوردارند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، جمشید حمزه‌زاده امروز 23 دی‌ماه 1401 در بازدید از دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس در شیراز گفت: این نمایشگاه در شرایط کنونی به‌خوبی برگزارشده است و فرصت حضور فعالان گردشگری و صنایع‌دستی را فراهم کرده است.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران ادامه داد: مردم استقبال خوبی از این نمایشگاه کرده‌اند و امیدواریم در سال‌های آتی شاهد بهتر شدن آن در سطح ملی و بین‌المللی باشیم.

حمزه‌زاده وضعیت هتل‌های شیراز را در سطح کشور از نظر کیفیت و وضعیت مطلوب توصیف کرد و افزود: تجهیزات هتل‌های شیراز در سطح بالایی است و از استانداردهای لازم و کیفیت خدمات بالایی برخوردارند و تسهیلات بانکی هم برای اولین بار از صندوق توسعه ملی و تبصره ۱۸ برای بازسازی هتل‌ها با بهره کمتر اختصاص خواهد یافت که به نوسازی و بازسازی هتل‌ها کمک می‌کند.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران اضافه کرد: نشست مشترک هتلداران کل کشور و مناطق آزاد هم‌زمان با دوازدهمین نمایشگاه گردشگری شیراز با هتلداران شیراز برگزارشده است که باهدف بررسی شرایط هتلداری ایران با توجه به وضعیت کنونی کشور برگزار شد.

حمزه‌زاده در خصوص استانداردسازی هتل‌ها هم گفت: هتل‌ها برای داشتن گواهی کیفیت استاندارد تمایل دارند و بعضاً اگر این گواهی را اخذ نکرده‌اند به علت وضعیت اقتصادی هتل‌هاست زیرا استانداردسازی هزینه سنگینی دارد و باید هتل بهسازی و استانداردسازی کند که هزینه‌بردار است که با اختصاص اعتبارات بهسازی هتل‌ها این شرایط بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011023143462

برچسب‌ها