جشنواره آدم برفی در بیله‌سوار برگزار شد

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیله‌سوار از برگزاری جشنواره آدم برفی با محوریت رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در شهر بیله‌سوار خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، فرنام حامد روز ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱ گفت: با توجه به بارش برف در شهر بیله‌سوار، جشنواره خانوادگی آدم برفی توسط اداره میراث‌فرهنگی و با همکاری بخش خصوصی برگزار شد.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیله‌سوار افزود: این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط در جامعه و به مناسب ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و با محوریت رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو انجام شد. 

او تاکید کرد: در این جشنواره که در ورزشگاه شهید حسین‌زاده بیله‌سوار برگزار شد ۳۳ گروه شرکت کرده بودند که پس از پایان، آثار ساخته شده مورد داوری قرار گرفتند و به آثار برتر جوایزی اهدا شد.

حامد ادامه داد: برگزاری جشنواره‌های مختلف با همکاری بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران تاسیسات گردشگری علاوه بر تقویت شور و نشاط اجتماعی، از برنامه‌های اصلی اداره میراث‌فرهنگی بیله‌سوار به منظور معرفی جاذبه‌های مختلف این شهرستان است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011023292990

برچسب‌ها