تشدید نظارت بر بازارهای کنگاور کرمانشاه برای رفاه گردشگران نوروزی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کنگاور از برنامه ستاد خدمات سفر شهرستان برای تشدید نظارت بر بازارهای کنگاور برای بهبود خدمات‌دهی و رفاه گردشگران در ایام نوروز خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، محمد جواد عظیمی روز شنبه ۲۴ دی‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: نخستین جلسه تشکیل کمیته تنظیم و نظارت بر بازار شهرستان کنگاور در ایام نوروز به میزبانی اداره صنعت و معدن با شرکت اعضای اصلی کمیته برگزار شد. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کنگاور، گفت: نحوه تامین میوه شب عید و خواربار ضروری مورد نیاز مسافران نوروزی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت. 

او افزود: تاکید بر تشدید نظارت‌ها و کنترل قیمت‌ها برای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی از جمله مصوبات این جلسه بود. 

عظیمی ادامه داد: همچنین مقرر شد، کشیک خبازی‌ها مشخص و برای اطلاع عموم اعلام و اطلاع‌رسانی شود. 

او گفت: با تصویب کمیته تنظیم و نظارت بر بازار ستاد خدمات سفر شهرستان، برنامه‌ریزی لازم برای انجام بازدید‌های مشترک از تاسیسات گردشگری توسط اعضای کمیته مورد تاکید قرار گرفت. 

شهرستان کنگاور به عنوان دروازه وردی اصلی شرق استان کرمانشاه، از ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری استان برخوردار است. آثار تاریخی شاخص همچون معبد آناهیتا و گودین تپه در کنار جاذبه‌های طبیعی ممتاز هر سال هزاران گردشگر نوروزی را روانه این شهرستان می‌کند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011024417408

برچسب‌ها