نمایشگاه صنایع‌دستی به مناسبت روز زن در شهرستان سلطانیه برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سلطانیه گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شهرستان سلطانیه به مناسبت روز زن در سالن ورزشی کوثر برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، پروانه عسگری 24 دی‌ماه ۱۴۰۱ گفت: این نمایشگاه به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت هفته زن و روز مادر گشایش یافت که در این نمایشگاه با آثاری مانند گلیم، میناکاری، مصنوعات چرمی و غیره در سالن ورزشی کوثر شهرستان سلطانیه با حضور فرماندار و امام جمعه و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سلطانیه حضور زنان در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را با اهمیت خواند و اظهار داشت: فعالیت بانوان در این عرصه ها موجب پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

او گفت: برپایی این چنین نمایشگاه‌هایی انگیزه خوبی در راستای رونق صنایع دستی و مشاغل خانگی برای بانوان شهرستان است و همچنین فرصت بسیار مناسب و موثری است تا علاقه‌مندان با هنرهای اصیل و سنتی منطقه آشنا شوند.

عسگری با تاکید بر اینکه ظیفه و رسالت اصلی زنان نقش مادری و همسری است، گفت:  بایستی بانوان جامعه با الگوپذیری از حضرت فاطمه زهرا (ص)، ضمن ایفای نقش های اجتماعی خود سعی در حفظ بنیان خانواده و روابط عاطفی حاکم بر خانواده ه نیز باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011024931374

برچسب‌ها