کمپینگ گردشگری عین‌الروم اشنویه آذربایجان غربی به بخش خصوصی واگذار می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اشنویه گفت: برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری شهرستان در نظر است تا کمپینگ گردشگری عین‌الروم به بخش خصوصی واگذار شود تا در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد و مورد استفاده گردشگران قرار بگیرد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، روتاک تاسا 26 دی 1401 با اعلام این مطلب اظهار کرد: از آنجایی که سالانه افراد زیادی از چشمه و کتیبه عین‌الروم این شهرستان بازدید می‌کنند از چند سال پیش در این منطقه اقدامات لازم برای ایجاد کمپینگ گردشگری عین‌الروم آغاز شده که امسال نیز برای ساماند‌هی آن 10 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اشنویه افزود: امسال بیش از 15 هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهرستان بازدید کرده‌اند که در این میان بیشترین تعداد مربوط به چشمه و کتیبه تاریخی عین‌الروم بوده و جنگل میرآباد، قلعه سنگان، کوهستان کیله‌شین، منطقه گردشگری گلاز و چهل آسیاب، تپه دین‌خواه و پارک جنگلی قلاتوک در رده‌های بعدی قرار داشتند.

او ادامه داد: در اشنویه 2 واحد اقامتگاه بوم‌گردی فعالیت دارد و براساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است با کاهش بروکراسی‌های اداری و حمایت از سرمایه‌گذاری تعداد واحدهای اقامتی این شهرستان افزایش یابد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011026378239

برچسب‌ها