پایان مرحله دوم احداث جاده سلامت آبشار شاهلولاک لنجان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان لنجان از پایان مرحله دوم احداث جاده سلامت منطقه نمونه گردشگری آبشار شاهلولاک در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، احمد فتحی امروز 3 بهمن‌ماه سال 1401، با اعلام این مطلب گفت: عملیات توسعه و تجهیز منطقه نمونه گردشگری آبشار شاهلولاک توسط شهرداری چرمهین و اختصاص اعتبارات توسعه و تجهیز زیرساخت‌های گردشگری توسط اداره میراث‌فرهنگی شهرستان لنجان در حال اجرا است.

او ادامه داد: اعتبار تخصیص داده‌شده توسط اداره میراث‌فرهنگی شهرستان و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان بالغ‌بر 6 میلیارد ریال بوده که در دو مرحله در سال‌های 1398 و 1400 به‌منظور تکمیل جاده سلامت آبشار شامل مسیر پیاده‌رو، مسیر دوچرخه‌سواری، فضاهای استراحت موقت، نصب چراغ‌های روشنایی و مبلمان شهری است اختصاص‌یافته است.

فتحی افزود: در اواخر سال 1400 و پس از ابلاغ مرحله دوم اعتبار این طرح، مراحل تعیین پیمانکار و تحویل زمین انجام و نهایتاً این مرحله نیز طی روزهای گذشته به پایان رسید و امید می‌رود با استمرار تخصیص اعتبارات لازم و همچنین حمایت دستگاه‌های مرتبط در سطح استان و شهرستان شاهد پیشرفت سریع‌تر و در نهایت تکمیل این طرح عظیم باشیم.

منطقه نمونه گردشگری آبشار شاهولاک در شهر چرمهین از توابع شهرستان لنجان واقع‌شده و هرساله پذیرای گردشگران اکوتوریسم و علاقه‌مندان به کوهنوردی است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401110323833

برچسب‌ها