برگزاری همایش سرمایه‌گذاری گردشگری اردبیل در نمایشگاه تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: حضور شهرداری‌ شهرهای توریست‌پذیر استان در نمایشگاه گردشگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 3 بهمن ماه 1401 در جلسه با رئیس شورای شهر و شهردار سرعین گفت: نمایشگاه گردشگری تهران 18 تا 21 بهمن ماه برگزار می‌شود و حضور شهرداری شهرهای توریست‌پذیر استان در این نمایشگاه مهم است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: سرعین شهر مهمی در حوزه گردشگری استان است و با توجه به وجود جاذبه‌های متنوع در این شهر معرفی آنها در نمایشگاه گردشگری و به ویژه جذب سرمایه‌گذار برای این شهر می‌تواند دستاورد نمایشگاه گردشگری باشد.

او تاکید کرد: برنامه‌های مختلفی برای نمایشگاه گردشگری داریم که از آن جمله می‌توان به برگزاری همایش سرمایه‌گذاری اشاره کرد و در این راستا بسته‌های سرمایه‌گذاری و موافقت اصولی‌های بدون نام آماده رونمایی هستند.

محمدی ادیب ادامه داد: با کمک شهرداری و شورای شهر سرعین برنامه‌های مختلفی برای توسعه بیشتر گردشگری شهر سرعین داریم و در قدم اول برنامه جامع گردشگری این شهر و همچنین سایر شهرهای استان را آماده می‌کنیم.

همچنین در این جلسه اعضای شورای شهر و شهردار سرعین به حضور موثر در نمایشگاه گردشگری تاکید کردند و مقرر شد در روزهای آتی جلسه تخصصی درمورد گردشگری شهر سرعین برگزار شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011103292455

برچسب‌ها