اجرای طرح زمستانی تخفیف مراکز اقامتی شهرستان هرسین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان هرسین از اجرای طرح زمستانی تخفیفات ویژه واحدهای اقامتی در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، اردشیر رشیدی روز شنبه ۸ بهمن‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح زمستانی تخفیفات واحدهای اقامتی هتل لاله بیستون و اقامتگاه‌های بوم‌گردی سرماج و نجوبران با پی‌گیری‌های مدیرکل و هماهنگی با مدیران این واحدهای اقامتی انجام می‌شود. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان هرسین، افزود: این تخفیفات به منظور ارتقای کیفیت خدمات سفر و به مناسبت دهه مبارک فجر انجام می‌شود. 

او گفت: این تخفیفات تا ۱۵ اسفندماه سال جاری به میزان ۲۵ درصد اعمال می‌شود.

رشیدی افزود: این تصمیم با هدف رونق گردشگری شهرستان در ایام غیر پیک سال انجام شده است. 

او ادامه داد: شهرستان هرسین به لحاظ جاذبه‌های تاریخی از ظرفیت ویژه‌ای در استان برخوردار است که سالانه هزاران گردشگر را جذب می‌کند. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان هرسین، افزود: سایت جهانی بیستون با ۲۰ اثر برجسته از ادوار مختلف تاریخ، گوردخمه‌های اسحاق‌وند، پارک تاریخی هرسین، گنج دره و...  از ظرفیت ویژه‌ای برخوردار است. 

او گفت: بر اساس آمارها سایت جهانی بیستون دومین اثر پربازدید استان کرمانشاه در طول سال است. 

رشدی افزود: در حوزه صنایع‌دستی نیز گلیم هرسین از شهرت جهانی برخوردار است که همواره مورد توجه ویژه گردشگران است. 

شهرستان هرسین در شرق استان کرمانشاه با توجه به تنوع آثار تاریخی و طبیعی و قرار گرفتن در مسیر ورودی استان همواره مورد توجه ویژه گردشگران بوده است. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011108417454

برچسب‌ها