رونق گردشگری زمینه‌ساز تحول اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان، گفت: رونق گردشگری زمینه‌ساز تحول اقتصادی همراه با اشتغال‌زایی برای مردم نقاط مختلف استان است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور امروز یکشنبه نهم بهمن‌ماه 1401، اظهار کرد: بیش از 40 پروژه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان در حال ساخت است که با افتتاح این پروژه‌ها شاهد رونق اقتصادی خوبی در استان خواهیم بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پروژه گردشگری پارک آبی یاسوج از مهم‌ترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بوده که هم‌اکنون 95درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

طالبی‌پور تصریح کرد: با حمایت و نگاه ویژه دولت سیزدهم هم‌اکنون 130 میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره 18 برای تکمیل این پروژه اختصاص‌یافته است.

او بیان کرد: تلاش می‌شود تا پایان سال 1401 این پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری باهدف رونق صنعت گردشگری و اشتغال‌زایی برای جوانان در مرکز کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011109400246

برچسب‌ها