افتتاح و کلنگ زنی پنج پروژه در دهه فجر در زنجان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: افتتاح و کلنگ زنی پنج پروژه در دهه فجر در استان زنجان صورت می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی دوشنبه ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در این‌باره گفت: با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، چهار پروژه گردشگری در استان افتتاح می‌شود و کلنگ یک پروژه گردشگری در این ایام زده خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان این پروژه‌ها شامل هتل، مجتمع گردشگری، اقامتگاه بومگردی، سفره خانه سنتی است که در شهرهای سلطانیه، ابهر، طارم و زنجان قرار دارد که به همت بخش خصوصی به بهره‌برداری می‌رسد. استان زنجان همیشه از نظر ورود گردشگر قابل توجه بوده است اما موضوع مهم که باعث اقتصادی شدن گردشگری و مدت اقامت گردشگر می‌شود

صفوی بیان کرد: به اهمیت وجود و فعالیت تاسیسات مختلف گردشگری اعم از هتل، مجتمع‌های اقامتی، پذیرایی و تفریحی و توریستی تاکید کرد و یادآور شد: این تاسیسات گردشگری و ارائه خدمات مناسب در آن تاثیر مستقیم در اقامت گردشگران دارد.

او افزود: ایجاد زیرساخت‌های تاسیسات گردشگری از وظایف دولت است که بنا به مقتضیات دولت در دست پیگیری است، اما ایجاد خلاقیت و برنامه‌های متنوع برای گذران اوقات فراغت گردشگران و طولانی کردن مدت اقامت آنان برعهده بخش خصوصی است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011110931291

برچسب‌ها