میز خدمت اداره میراث‌فرهنگی دلیجان برپا شد

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ، به منظور ارتباط مستقیم با شهروندان و در راستای خدمت‌رسانی و پاسخ‌گویی به مردم، مدیرکل و معاونان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در نماز جمعه شهر دلیجان حضور یافته و به بررسی مسائل و مشکلات مردم در حوزه تخصصی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رسیدگی کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی  اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مصطفی مرزبان با حضور  در محل برپایی میز خدمت‌رسانی به همشهریان در مصلی بیت‌المقدس در نماز جمعه شهر دلیجان روز جمعه 14 بهمن ماه سال جاری، با دیدار چهره به چهره به مشکلات هم استانی‌ها در حوزه‌های تخصصی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی؛ رسیدگی و  به بررسی مسائل و مشکلات مردم پرداخت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با اشاره به اینکه میز خدمت تدبیر مهمی است که در این مکان فرصت ارتباط بی واسطه مردم با مسئولان فراهم شده است، خاطرنشان کرد: قبل از  آیین سیاسی عبادی نماز جمعه در بین مردم و نمازگزاران در محل برگزاری نماز جمعه شهر دلیجان حضور یافته و به همراه معاونان از ساعت 11 تا 14 در دیدار با مردم، حرف‌‌ها و مسائل آنها در مورد حوزه‌های تخصصی این اداره‌کل شنیده و پاسخ داده شد.

مرزبان با تاکید بر اینکه میز خدمت با هدف تقویت ارتباط مدیران با مردم و رسیدگی به مشکلات آنان برپا شده است، گفت: پاسخ‌گویی به مطالبات جامعه هدف و تلاش برای تحقق آن جزو وظایف ذاتی این اداره کل است و تمام تلاشمان را در این رابطه انجام می‌دهیم.

او افزود: مراجعان به میزخدمت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مسائل مختلفی در خصوص حوزه تخصصی را مطرح و پاسخ‌های لازم را دریافت کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401111372347

برچسب‌ها