گردشگری فرصتی برای خروج لرستان از بحران اقتصادی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان از گردشگری به عنوان فرصتی برای خروج استان از بحران اقتصادی یاد کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان لرستان، احمدرضا دالوند پنج‌شنبه ۱۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در جلسه هماهنگی حضور لرستان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ‌و صنایع وابسته اظهار کرد: ظرفیت گردشگری می‌تواند موجب تحولی بزرگ در زمینه پیشرفت استان لرستان باشد و قطعا لرستان را از بن‌بست اقتصادی خارج خواهد کرد.

معاون عمرانی استانداری لرستان ادامه داد: حضور پررنگ و باکیفیت لرستان در نمایشگاه‌های بین‌المللی، زمینه‌ساز توسعه گردشگری در لرستان است ‌که در همین راستا برنامه‌ریزی درست و اصولی به منظور شناسایی انواع ظرفیت‌های گردشگری در دستور کار ما قرار دارد.

دالوند با بیان اینکه صنعت گردشگری اولویت نخست لرستان برای سرمایه گذاری است تاکید کرد: با هدف توسعه گردشگری، مشارکت و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی، طرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان را در نمایشگاه گردشگری تهران ارائه خواهیم کرد تا گردشگران و مسافران نوروزی را به سمت لرستان هدایت کنیم.

در ادامه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان نیز با اشاره به اینکه باید توانایی‌ها و قابلیت‌های منحصر‌به فرد گردشگری لرستان در این نمایشگاه به خوبی به معرفی کنیم، افزود: حضور در این نمایشگاه یک رقابت بین استان‌هاست برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و تغییر دادن مقصد مسافران نوروزی به سمت خود که در نهایت توسعه صنعت توریسم و رونق اقتصادی را در کشور به دنبال خواهد داشت.

عطا حسن‌پور این نمایشگاه را فرصت خوبی به منظور معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری دانست و گفت: در حوزه گردشگری و صنایع دستی بسته‌های ویژه‌ای داریم و تلاش ما این است با تعامل همه دستگاه‌های اجرایی و مشارکت بخش خصوصی، استان را به بهترین نحو ممکن به کشور معرفی کنیم‌.

 او یادآور شد، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی و صنایع وابسته ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. 
انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011114309790

برچسب‌ها