مهندس ضرغامی مدیری توانمند، خوش‌فکر و با تجربه است/ گردشگری، ظرفیتی مهم برای ایجاد اشتغال و تحول اقتصاد در کشور

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور ما گردشگری یکی از مهمترین ظرفیت‌های موجود است و می‌توان از این صنعت به‌عنوان یک منبع مهم درآمدی و اقتصادی بهره برد.

سید حمیدرضا کاظمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار میراث‌آریا، با اشاره به دیدار هفته گذشته خود با مهندس سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اظهار کرد: در این دیدار درباره مسائل مرتبط با حوزه ماموریت‌های سه‌گانه این وزارتخانه در حوزه انتخابیه صحبت شد و دستورات بسیار خوبی از سوی مهندس ضرغامی در این باره صادر شد.

او افزود: شهرستان پلدختر در حوزه آثار تاریخی، گردشگری و نیز صنایع‌دستی دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی است و از جمله این ظرفیت‌ها می‌توان به طبیعت زیبا و نیز پل‌های تاریخی اشاره کرد. در جلسه با مهندس ضرغامی در محل وزارتخانه این ظرفیت‌ها در حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بررسی شد و مهندس ضرغامی نیز دستوراتی را در این باره صادر کرد که امیدواریم با اجرایی شدن این دستورات شاهد رونق گردشگری در این منطقه باشیم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، ادامه داد: موضوع گردشگری در کشور ما بسیار مهم است. این صنعت یک منبع بسیار خوب برای درآمدزایی و ایجاد اشتغال است و می‌تواند به تقویت اقتصادی در جامعه کمک کند.

کاظمی گفت: برخی از کشورهای دنیا از این نعمت محروم هستند اما خوشبختانه این صنعت در کشور ما وجود دارد و باید بتوانیم از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم. خوشبختانه مهندس ضرغامی فردی با تجربه و مدیری توانمند است از این رو این امیدواری وجود دارد تا وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بتواند با برنامه‌ریزی و تدوین یک سازوکار مناسب از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب برای کمک به اشتغال‌آفرینی و تقویت اقتصاد در کشور بهره ببرد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، خاظرنشان کرد: مدیریت مهندس ضرغامی را در طول این مدت مثبت ارزیابی می‌کنم. مهندس ضرغامی فردی توانمند، خوش‌فکر و با تجربه است که تجربه‌های مدیریتی در دستگاه‌های مختلف می‌تواند به او در این وزارتخانه نیز کمک کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011116622643

برچسب‌ها