لرستان مهیای حضور پررنگ در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان از حضور با کیفیت و پررنگ در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور امروز دوشنبه ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، اظهار کرد: هنرمندان لرستانی در راستای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، میراث معنوی و همچنین معرفی بخشی از فرهنگ لرستان در قالب زندگی سنتی و معماری بومی در این جشنواره شرکت می‌کنند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان بیان داشت: رونمایی از اپلیکیشن معرفی لرستان، نشست‌های مشترک با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان ملی از دیگر برنامه‌های میراث‌فرهنگی لرستان در این جشنواره است.

او با اشاره به وجود ظرفیت‌های آگروتوریسم در لرستان اذعان داشت: معرفی میز تخصصی گردشگری کشاورزی با همراهی شرکت کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا و ارائه محصولات این شرکت و نیز استفاده از ظرفیت راهنمایان گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری از جمله برنامه‌های کلیدی ما در زمینه توسعه گردشگری کشاورزی در استان لرستان است‌.

حسن‌پور ادامه داد: به منظور جذب همه سلیقه‌ها و افزایش حداکثری گردشگران برنامه‌های دیگری نیز همچون معرفی صنایع دستی لرستان با غرفه های ورک شاپ و ارائه محصولات متنوع، برگزاری ورک شاپ‌های آموزشی و پژوهشی، ارائه محصولات غذایی سنتی لرستان و برپایی سیاه چادر عشایری و اجرای موسیقی آیینی و سنتی را تدارک دیده‌ایم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و‌صنایع دستی استان لرستان اضافه کرد: استان لرستان در این نمایشگاه که از ۱۸ تا ۲۱ ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران حضور دارد در سالن a ۳۸ میزبان عموم مردم و بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011117309849

برچسب‌ها