توسعه گردشگری چهارمحال و بختیاری به افزایش فعالیت بخش خصوصی نیاز دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: برای توسعه بخش گردشگری استان باید از توان و ظرفیت بالای بخش خصوصی بهره‌گیری شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان شامگاه یکشنبه 16 بهمن‌ماه 1401 در نشست با تعدادی از فعالان گردشگری استان تأکید کرد: برای توسعه بخش‌های مختلف گردشگری از توان بخش خصوصی، بنیادهای ملی و سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن‌ها) بهره‌گیری می‌شود تا روند تکمیل زیرساخت‌های این حوزه تقویت شود.

او افزود: توجه به ارتقای کمی و کیفی زیرساخت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری می‌تواند در افزایش جذب و ماندگاری مسافران و گردشگران داخلی و خارجی نقش‌آفرینی مستقیم داشته باشد.

جیلان تصریح کرد: در این راستا اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در کنار بهره‌گیری از توان و ظرفیت بخش خصوصی به همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی نیاز دارد.

او یادآور شد: هم‌اکنون توجه به زیرساخت‌های هر شهرستان و تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مخلتف مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011117748711

برچسب‌ها