سامانه جامع گردشگری کرمانشاه‌گشت رونمایی شد

در اولین روز از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌وابسته تهران، با حضور استاندار کرمانشاه از سامانه جامع گردشگری کرمانشاه گشت رونمایی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه در خصوص این سامانه اظهار کرد: سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه با عنوان کرمانشاه گشت توسط فعالان بخش خصوصی راه‌اندازی شده است. 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: این سامانه در نوع خود بی‌نظیر است و تاکنون در استان کرمانشاه با این گستردگی بانک اطلاعات گردشگری استان در قالب سایت ارائه نشده است. 

او افزود: این سامانه ضمن پوشش اطلاعات جاذبه‌های گردشگری استان، در حوزه‌های مختلف گردشگری نیازهای مخاطبان را رفع می‌کند. 

فرمانی گفت: در این سامانه نیازهای یک گردشگر به صورت کامل و جامع دیده شده است و مواردی همچون شرایط رزرو اقامتگاه، خدمات درمانی، پیشنهاد مسیر سفر و...  در آن دیده شده است. 

او ادامه داد: گردانندگان این سامانه در اقدامی قابل تقدیر در حوزه معرفی آثار تاریخی، طبیعی، میراث معنوی و...  استان اقدام به تولید محتوای اختصاصی کرده است. 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: با راه‌اندازی این سامانه گردشگران ورودی به استان می‌توانند از آن بیشترین بهره را ببرند و مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری استان نیز می‌توانند برای معرفی و بهبود فضای کسب و کار خود از آن استفاده کنند. 

او تصریح کرد: گردشگری استان کرمانشاه نیازمند این قبیل اقدامات خلاقانه برای معرفی بیشتر و پویا شدن است.

غرفه استان کرمانشاه در سالن 38A نمایشگاه بین‌المللی تهران از ۱۸ لغایت ۲۱ بهمن‌ماه میزبان بازدیدکنندگان از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران است. 

انتهای پیام/

کد خبر 14011118417928

برچسب‌ها