اردبیل قطب گردشگری کشور است

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی در بازدید از سالن اختصاصی استان اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران گفت: استان اردبیل قطب گردشگری کشور است و به عنوان پایلوت گردشگری اقدامات خوبی در این استان شکل گرفته است.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، جواد واحدی امروز ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ در بازدید از سالن اختصاصی استان اردبیل در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران گفت: استان اردبیل قطب گردشگری کشور است و به عنوان پایلوت گردشگری و با توجه به ظرفیت‌های موجود در این استان اقدامات خوبی انجام شده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی افزود: اردبیل امسال میزبان رویداد اردبیل ۲۰۲۳ است و این رویداد می‌تواند ظرفیت‌های استان اردبیل و حتی ظرفیت سایر استان‌های کشور را به دنیا به ویژه کشورهای عضو اکو که پتانسیل مهمی هستند معرفی کند. 

او تاکید کرد: استان اردبیل در حوزه‌های مختلف به خوبی عمل کرده است، به عنوان مثال در حوزه سرمایه‌گذاری همکاران این اداره کل مجوزهای بدون نام صادر کرده‌اند و به همین دلیل موقعیت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاران در این استان وجود دارد.

واحدی ادامه داد: دعوت می‌کنم از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری که در استان اردبیل حضور پیدا کنند و با توجه به عدم وجود بروکراسی‌های اداری در مجوزهای بدون نام از این مزیت بهره‌مند شوند.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی همچنین گفت: با توجه به جمیع اقدامات و ظرفیت‌های موجود در استان اردبیل به نظر می‌رسد که می‌توانیم در طول سال ۲۰۲۳ میلادی شاهد اتفاقات خوبی برای استان اردبیل در رویداد پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو باشیم و بهره‌برداری لازم را از این رویداد انجام دهیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011119292447

برچسب‌ها