بازدید قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی از غرفه‌‌های خراسان رضوی در نمایشگاه

قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون میراث‌فرهنگی وزارتخانه از غرفه معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی بازدید کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی  علی دارابی امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ در بازدید از غرفه‌های خراسان رضوی در شانزدهمین  نمایشگاه گردشگری تهران و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی محصول کشاورزی کشمش خلیل آباد گفت: طرح استفاده از کشمش در هتل‌های خراسان رضوی در هتل‌های سراسر کشور اجرا شود.

او هم‌چنین با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری سد فریمان اظهار کرد: باید تاسیسات گردشگری مورد نیاز برای این منطقه گردشگری نیز ایجاد شود که در این راستا برای تامین زیرساخت‌های لازم وزارت نیرو هماهنگی لازم صورت خواهد گرفت.

دارابی در بازدید از غرفه معرفی شهرستان خواف اظهار کرد: با توجه به این که بناهای شاخصی از عصر تیموری در این شهرستان وجود دارد در پرونده ثبت میراث فرهنگی «محور تیموری» بناهای تاریخی این شهرستان نیز قرار خواهد گرفت.

قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از دیگر غرفه های خراسان رضوی از جمله تربت جام، شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد، صنایع دستی خواف، غرفه شهرستان تربت حیدریه بازدید کرد.

او در غرفه تربت حیدریه با مسئولان بخش بایگ تربت حیدریه و کدکن که در این نمایشگاه حضور داشتند گفت و گو کرد.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از 18 تا 22 بهمن ماه 1401 از ساعت 8 تا 17 پذیرای بازدیدکنندگان است.

 غرفه معرفی ظرفیت‌های گردشگری خراسان رضوی در سالن خلیج فارس (44.1) و صنایع دستی خراسان رضوی در سالن‌های ۷، ۸، ۹ و ۲۷ حضور دارند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011119770271

برچسب‌ها