معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان فارس در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس از معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان فارس در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبرداد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، سید مؤید محسن نژاد امروز 20 بهمن‌ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: بسته‌های متنوعی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری دراستان فارس تهیه شده است.

محسن نژاد افزود: از ویژگی‌های این بسته‌های سرمایه‌گذاری، به در نظر گرفتن پیوست‌های اجتماعی و فرهنگی متناسب با اقلیم مناطق استان فارس و ظرفیت‌های انسانی و اقتصادی این استان می‌توان اشاره کرد.

محسن نژاد افزود: مسئله محوری و اولویت‌بندی به‌عنوان ستون اصلی تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری مدنظر قرارگرفته است.

با توجه به محدودیت‌های منابع مالی، زمانی وانسا نی، اولویت‌بندی دران جام پروژه‌های سرمایه‌گذاری استان فارس حائز اهمیت است که این فرصت‌های سرمایه‌گذاری در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران موردتوجه سرمایه‌گذارانی از کشورهای چین، روسیه و آلمان قرارگرفته است.

 او ادامه داد: با برنامه‌ریزهای انجام‌شده قرار است این فرصت‌های سرمایه‌گذاری درسال آتی در قالب برگزاری همایش‌های تخصصی سرمایه‌گذاری و با دعوت از حیات هیات های اقتصادی ازکشورهای بازار هدف استان فارس برگزار شود. 

انتهای پیام /

انتهای پیام/

کد خبر 14011120143573

برچسب‌ها