زنجان تابلوی کوچکی از ایران است

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: استان زنجان در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دارای پتانسیل‌های برجسته است و می‌توان دید که زنجان تابلوی کوچکی از ایران است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، علی دارابی روز چهارشنبه ۱۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در بازدید از غرفه گردشگری معدنی سرب و روی انگوران در سالن ۴۱ اظهار کرد: گردشگری معدنی تجربه‌ای متفاوت از گردشگری و فرصتی برای آشنایی با ناشناخته‌های منابع زیرزمینی است و پتانسیل جدیدی در عرصه گردشگری برای گردشگران است.

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بازدید از غرفه‌های صنایع دستی افزود: ملیله زنجان هنر بسیار فوق العاده باارزشی است. اتفاقات خوبی برایتمامی رشته‌های صنایع دستی در راه است.

او گفت: زنجان هم از میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دارای پتانسیل‌های برجسته است و به واقع می‌توان بیان کرد که و می‌توان دید که زنجان تابلوی کوچکی از ایران است و مهمترین مساله این سه حوزه معرفی صحیح و برندینگ آن‌ها است.

دارابی افزود: آثار تاریخی زیادی در تمامی شهرهای استان زنجان وجود دارد که نیازمند مرمت هستند که باید نهضت بزرگی برای احیا و مرمت این آثار تاریخی ایجاد شود.

انتهای پیام /

انتهای پیام/

کد خبر 14011120931495

برچسب‌ها