بازدید معاون گردشگری کشور از غرفه کرمانشاه در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن/ تاکید بر برگزاری تورهای مجازی در نوروز ۱۴۰۲

معاون گردشگری کشور در بازدید از غرفه کرمانشاه در مسیر راه‌پیمایی ۲۲ بهمن در تهران بر لزوم برپایی تورهای مجازی در نوروز ۱۴۰۲ تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، علی اصغر شالبافیان روز شنبه ۲۲ بهمن‌ماه از از غرفه استان کرمانشاه در مسیر راه‌پیمایی سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تهران بازدید کرد.

معاون گردشگری کشور ضمن تقدیر از استان کرمانشاه برای استفاده از ظرفیت مراسم راه‌پیمایی برای معرفی استان، گفت: کرمانشاه به عنوان یکی از استان‌های هدف گردشگری کشور در محور غرب از ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری برخوردار است که می‌تواند در این مسیر تحول آفرین باشد.

او افزود: با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی ضرورت برنامه‌ریزی برای معرفی هرچه بیشتر استان و دعوت از مردم برای سفر در این ایام بیش از پیش است.

شالبافیان ضمن تقدریر از استان کرمانشاه به خاطر استفاده از ظرفیت راه‌پیمایی ۲۲ بهمن برای معرفی استان، گفت: در نوروز ۱۴۰۲ باید برگزاری تورهای مجازی و تولید محتوا دررقالب فناوری‌های نوین در دستور کار استان‌ها و به ویژه کرمانشاه قرار گیرد.

اداره کل استان کرمانشاه در مسیر راه پیمایی ۲۲ بهمن در ضلع جنوبی خیابان آزادی جنب ساختمان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نسبت به برپایی غرفه معرفی استان کرمانشاه از طریق ارائه بروشور و پوستر و تصاویر جاذبه‌های استان کرمانشاه و معرفی صنایع‌دستی شامل گلیم، گیوه، ارغوان بافی، جاجیم و غیر اقدام کرد.

درکنار معرفی جاذبه ها، صنعتگران صنایع‌دستی استان اقدام به معرفی و توضیحات کامل در خصوص تولیدات صنعتگران اقدام کردند و بافت گلیم به صورت ورک شاپ در غرفه انجام شد.

انتهای پیام/

کد خبر 14011122417153

برچسب‌ها