نخستین حضور شهرداری کهک و دستجرد در نمایشگاه گردشگری تهران ۱۴۰۱

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم از نخستین حضور شهرداری کهک و دستجرد در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم علیرضا ارجمندی ۲۱ بهمن با اشاره به حضور فعال شهرداری قم، شهرداری کهک و شهرداری دستجرد و همچنین سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران ۱۴۰۱ گفت: حضور شهرداری‌ها در این نمایشگاه به معرفی ظرفیت‌ها و ارتقاء توانمندی‌های حوزه گردشگری قم کمک بسیار بزرگی کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم ادامه داد: بسیاری از جاذبه‌های گردشگری، مجتمع‌های و واحدهای پذیرایی و منطقه‌های نمونه گردشگری استان در شهرهای کهک و دستجرد واقع شده است.

ارجمندی افزود: امتیاز غرفه استان قم در نمایشگاه شانزدهم نسبت به سایر نمایشگاه‌های گردشگری در ادوار گذشته، حضور شهرداری دستجرد و کهک و معرفی صنایع دستی، ظرفیت‌های گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری این دو شهر گردشگرپذیر برای نخستین بار در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران بود.

او تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، شاخص‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهرهای کهک و دستجرد در قالب ویدئوهای کوتاه، لایت باکس و بسته‌های سرمایه‌گذاری در نمایشگاه معرفی شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011122684951

برچسب‌ها