معرفی 20 نقشه راهنمای طبیعت‌گردی شمال تهران در کتاب شکوه قله‌ها

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران گفت: در کتاب شکوه قله‌ها که با حضور مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌وابسته رونمایی شد 20 نقشه راهنمای مسیرهای طبیعت‌گردی شمال تهران و شمیرانات معرفی شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران، پرهام جانفشان روز دوشنبه 24 بهمن ۱۴۰۱ با اعلام این خبر افزود:  این کتاب در 408 صفحه و قطع رقعی با رویکرد آموزشی و ترویجی به طبیعت‌گردی منتشر شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران عنوان کرد: در کتاب شکوه قله‌ها مسیرهای طبیعت‌گردی برای علاقه‌مندان با عکس و اطلاعات ضروری مورد نیاز توضیح داده شده است.

او افزود: اصول طبیعت‌گردی مسئولانه، تجهیزات عمومی و انفرادی لازم برای طبیعت‌گردی، گیاهان دارویی و بومی خودرو در شمال تهران و شمیرانات، پرندگان شمال تهران، بوستان‌های جنگلی شمال تهران و شمیرانات، مسیرهای دوچرخه‌سواری کوهستان، قله‌های شمال تهران و شمیرانات از دیگر عناوین و بخش های این کتاب به شمار می‌آیند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401112453083

برچسب‌ها