تبلیغات و بازاریابی نیاز اصلی گردشگری استان همدان است

استاندار همدان در حاشیه بازدید از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران و غرفه استان همدان با بيان اينكه یکی از اصلی‌ترین راهبردهای كسب و کار اقتصادی تبليغات است، گفت: گردشگری همدان به عنوان صنعت پیشران نیازمند انجام تبلیغات و بازاریابی همیشگی است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، عليرضا قاسمی‌فرزاد افزود: به دليل رقابت شديدی كه بين بازار رقابتی مقاصد گردشگری وجود دارد، درصورت عدم برنامه‌ریزی و اقدام در این خصوص، مقاصد گردشگری بخشی از بازار خود را به رقبا خواهند سپرد.

او با بيان اينكه یکی از روش‌های اثرگذار، تبلیغات معرفی محصولات گردشگری در نمایشگاه‌های تخصصی است، عنوان كرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران به عنوان بزرگ‌ترین رویداد گردشگری کشور هر ساله برگزار می‌شود و فعالان گردشگری از جمله هتل‌ها، آژنس‌های مسافرتی و تورگردانان، بوم‌گردی‌ها، ایرلاین‌ها، مجموعه‌های بزرگ گرشگری و…. هر ساله در این نمایشگاه حضور یافته و به معرفی ظرفیت‌های خود و برقراری ارتباط با شرکای تجاری خود می‌پردازند.

استاندار همدان تاكيد كرد: ارزآوری و درآمدزایی، ايجاد اشتغال، تکمیل و توسعه زیرساخت‌ها، پویایی اقتصاد گردشگری و جامعه محلی در كنار جلوگیری از مهاجرت روستاها از مهم‌ترين ظرفيت‌های ايجاد شده در صنعت گردشگری است.

قاسمی‌فرزاد با بيان اينكه حس تعلق خاطر به شهر و روستا برای جامعه محلی در كنار حفاظت از میراث‌فرهنگی و محیط‌زیست و حرکت در راستای توسعه پايدار برای گردشگری همدان دارای اهميت ويژه است، گفت: اهمیت شرکت در نمایشگاه گردشگری در برقراری ارتباط با فعالان گردشگری کشور و مهمانان خارجی بازدیدکننده از نمایشگاه، معرفی مقاصد ناشناخته و کمتر شناخته‌شده، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدید و برقراری ارتباط با شرکای تجاری و عقد تفاهم‌نامه و قراردادهای همکاری و مشارکت‌های دو و چندجانبه است.

استاندار همدان خواستار معرفی پرونده همدان جهانی به بازدید كنندگان شد و بيان كرد: در اين نمايشگاه فرصت برای تعامل ذی‌نفعان گردشگری استان با بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان در نمايشگاه فراهم می‌شود كه بايد از آن برای استفاده و بهره‌بردار‌ی رسانه‌ها برای انعكاس و معرفی ظرفیت‌های استان همدان استفاده ويژه شود.

او افزود: اميدواريم با معرفی جاذبه‌های خاص همدان در اين نمايشگاه بتوانيم بازخوردها و دستاورد پر باری را از آن برای استان همدان شاهد باشيم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011124889246

برچسب‌ها