اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی از تاسیسات گردشگری گناباد خراسان رضوی ویژه نوروز 1402

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گناباد از اجرای طرح تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری شهرستان ویژه نوروز 1402 خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، حمیدرضا محمودی قوژدی امروز دوشنبه اول اسفندماه 1401 با اعلام این خبر افزود: این طرح با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات گردشگری و به منظور ارائه خدمات مناسب و شایسته به گردشگران و میهمانان نوروزی اجرایی شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گناباد ادامه داد: اجرای این طرح تا 15 فرودین‌ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

او یادآور شد: شهرستان گناباد دارای ۴ هتل، ۱۵ اقامتگاه بوم‌گردی، یک مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی‌، 2 رستوران بین‌راهی دارای مجوز از این اداره، 2 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری، 2 سفره‌خانه سنتی و 8 مجتمع خدمات بهداشتی بین‌راهی است.

همچنین مسئول حوزه گردشگری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گناباد گفت: در این طرح نحوه ارسال اطلاعات گردشگران به سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تاسیسات گردشگری، رعایت بخش‌نامه‌های ابلاغی، رعایت نرخ نامه‌ها مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد.

مهدی ذوالفقاری افزود: در این طرح از واحدهای پذیرایی بین‌راهی، مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی، هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی و دفاتر خدمات مسافرتی بازدید خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011201770972

برچسب‌ها