مشکلات کارگاه‌های تولیدی صنایع‌دستی یاسوج بررسی شد

سرپرست معاونت صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از بررسی مشکلات کارگاه‌های تولیدی صنایع‌دستی شهر یاسوج مرکز این استان خبرداد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، مهرنوش بهنیازاده امروز دوم اسفندماه ۱۴۰۱ در بازدید از کارگاه‌های تولیدی صنایع‌دستی اظهارکرد: رونق تولید همراه با اشتغال‌زایی در حوزه صنایع‌دستی از اهداف مهم این بررسی‌ها است.

معاون صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این بازدید مشکلات حدود به 10 کارگاه تولیدی صنایع‌دستی بررسی و تصمیمات جدیدی برای افزایش تولیدات هنرمندان اتخاذ شده است.

بهنیازاده افزود: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تولیدات صنایع‌دستی از قابلیت‌های بالایی برخوردار است که در صورت حمایت از طرف بانک‌ها اشتغال‌زایی خوبی در این حوزه برای مردم فراهم می‌شود.

او ادامه داد: بیشتر کارگاه‌های تولیدی صنایع‌دستی در این استان متعلق به بانوان سرپرست خانوار بوده که خوشبختانه منبع خوبی برای درآمدزایی آنها شده است.

معاون صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی صنایع‌دستی در روستاهای هدف این استان از برنامه‌های مهم این معاونت است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011202400271

برچسب‌ها