اولين جلسه ستاد اجرايى خدمات سفر آبیک قزوین برگزار شد

اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آبیک به رياست معاون سياسى، امنيتى و اجتماعى فرماندار، رئيس اداره ميراث‌فرهنگى، گردشگرى و صنايع‌دستى و دبير ستاد شهرستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد در سالن جلسات فرمانداری آبیک برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین ابوالفضل سلطانشاهي روز چهارشنبه 3 اسفند 1401 در اين جلسه گفت: ستاد خدمات سفر شهرستان آبیک هم‌زمان با سراسر کشور از ۱۷ اسفند مصادف با نیمه شعبان، فعالیت‌های خود را آغاز و پذیرای میهمانان و مسافران نوروزی خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آبیک با بیان اینکه بايد از تمام توان و ظرفیت شهرستان برای رفاه حال میهمانان و مسافران نوروزی استفاده شود، خطاب به بخشدار بخش مرکزی و شهردار شهر زیاران افزود: در ایام نوروز باید با فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم  از ظرفیت منطقه گردشگری زیاران- طالقان برای جذب بیشتر گردشگران بهره برد.

او با بیان این موضوع که مناطق روستایی نیز باید آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی باشند، تصریح کرد: معرفی ظرفیت‌های روستا از جمله صنایع‌دستی و بناهای تاریخی در دستور کار شوراهای اسلامی و دهیاران قرار گیرد.

در این جلسه مدیر اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آبیک نیز گزارشی از شرح وظایف کمیته‌های ده‌گانه ذیل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، بازدیدهای مشترک نظارتی از تاسیسات گردشگری شهرستان ویژه نوروز 1402 و برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام نوروز توسط دبیرخانه ستاد شهرستان ارائه داد.  

انتهای پیام/ 

انتهای پیام/

کد خبر 14011204492626

برچسب‌ها