طرح‌های گردشگری اقتصاد‌محور اردبیل تا مرحله درآمدزایی حمایت می‌شود

استاندار اردبیل گفت: اجرای طرح‌های گردشگری اقتصادمحور را تا مرحله درآمدزایی پیگیری می‌کنیم و درصدد هستیم تحول در حوزه گردشگری را به مرحله قابل قبول برسانیم.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، سیدحامد عاملی امروز 6 اسفندماه 1401 در نشست بررسی طرح‌های گردشگری استان اردبیل، گفت: رفع مشکلات طرح‌های گردشگری استان اردبیل به عنوان یکی از مسائل مهم و حائز اهمیت استان به شمار می‌رود که باید در این زمینه تمام تلاش خود را به‌کار گیریم.

استاندار اردبیل افزود: حمایت از طرح‌های گردشگری در استان اردبیل باید به عنوان یک تصمیم اساسی و مهم مورد توجه واقع شود، چرا که استان اردبیل دارای جاذبه‌های متعدد گردشگری خدادادی است و می‌تواند از طریق گردشگرپذیری به درآمدزایی برسد.

او تاکید کرد: اجرای طرح‌های گردشگری اقتصادمحور در استان را تا مرحله درآمدزایی می‌رسانیم و درصدد هستیم تحول در حوزه گردشگری را به مرحله قابل قبول برسانیم که این موضوع در حال حاضر جزو اولویت‌های مهم و اساسی محسوب می‌شود.

عاملی ادامه داد: تحول در حوزه گردشگری برای اجرا و بهره‌برداری از طرح‌ها و استفاده از ایده‌های ارزشمند در این حوزه و انجام اقدامات لازم در این زمینه برای ما جزو اولویت‌های مهم و اساسی بوده و درصدد هستیم تا در فصل کاری از آن‌ها بهره‌مند شویم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: رونق اقتصادی استان با توجه به اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری برای ما جزو اولویت‌های اساسی است و درصددیم با مشارکت بخش خصوصی و نیز تعیین تکلیف وضعیت پروژه‌های موجود به ویژه در حوزه گردشگری به این مهم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011206292481

برچسب‌ها