نوروزگاه در طارم برپا می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طارم از تعامل و همکاری مستمر کمیته‌های ده‌گانه ستاد خدمات سفر شهرستان طارم برای نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان؛ زهرا جعفری روز 6 اسفندماه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با روسای تمامی شهرستان های استان زنجان گفت: جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی ۱۴۰۲ شهرستان طارم به ریاست فرماندار طارم و با حضور بخشداران بخش‌های مختلف، معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان، شهرداران و رؤسای کمیته‌های ده‌گانه ستاد خدمات سفر برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طارم ادامه داد: در این جلسه مسائل و مشکلات مربوط به زیرساخت‌های گردشگری شهرستان در راستای آماده‌سازی برای استقبال مطلوب از مسافران و گردشگران نوروزی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

 او ادامه داد: با توجه به مقارن بودن تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان، دستگاه‌های خدمات‌رسان و کمیته‌های ده‌گانه ستاد خدمات سفر با تعامل و همکاری فی مابین اقدامات لازم اعم از تشکیل گشت‌های تلفیقی، کنترل بازار و نظارت بر نانوایی‌های شهرستان و خودپرداز‌های بانک‌ها در دستور کار قرار گرفت.

رضاعلی انبارلو در ادامه جلسه گفت:  طارم یکی از شهرهای با جاذبه‌های طبیعی و توریستی فراوان در استان زنجان است که هر ساله به‌ویژه در ایام نوروز گردشگران داخلی و خارجی زیادی از آن بازدید می‌کنند. تلاش بر این است تا شرایط بهتری را نسبت به سال گذشته در حوزه حضور گردشگران داشته و طارم را به عنوان مقصد گردشگری معرفی کنیم.

محسن افشارچی فرماندار طارم نیز با اظهار اینکه یکی از اقدامات ستاد تسهیلات سفر را بحث آرامش و آسایش مسافران و سهولت در سفر عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و شاد است اولویت ما در ستاد خواهد بود.

برگزاری نوروزگاه‌ها در شهرستان، سامان‌دهی وردودی‌های شهرستان، توزیع کالای تنظیم بازار در موعد مقرر، نورپردازی و روشنایی شهر و بافت و اماکن تاریخی، نظافت و زیباسازی کالبدی شهر، سامان‌دهی تبلیغات نوروز، زیباسازی دیوارهای ادارات شهرستان، رنگ آمیزی جداول، سامان‌دهی جاد‌ه‌ها و مسیرهای پرتردد شهرستان، برگزاری جشن در طول تعطیلات نورزی و ایجاد فضایی با نشاط و مفرح، آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان و … از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرماندار طارم در پایان از همه دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان خواست تا با همکاری و تعامل میزبان خوبی برای مسافران نوروز 1402  باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011207931832

برچسب‌ها