راه‌اندازی پویش یار مسافر در یزد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از راه‌اندازی ارائه خدمات جامع و رفع نواقص پویش یار مسافر در استان یزد خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، احمد آخوندی روز دوشنبه 8 اسفند در دومین نشست ستاد خدمات سفر نوروز 1402 شهرستان اردکان با اعلام این خبر گفت: طرح نظارت بر اصناف، بوم‌گردی‌ها و مکان‌های گردشگری آغاز شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد ادامه داد: با توجه در پیش بودن ماه مبارک رمضان و حرمت نگه‌داشتن میزبانان بر لزوم رعایت شئونات اسلامی تأکید کرد.

او اضافه کرد: دستورالعمل‌های نحوه خدمات‌رسانی اصناف در روزهای آینده ابلاغ و بروشورهای تبلیغاتی در بین گردشگران و مسافران نوروزی توزیع خواهد شد.

آخوندی در ادامه بر لزوم آموزش دستگاه‌های مرتبط با ستاد خدمات سفر تأکید و تصریح کرد: در صورت ضرورت تذکر به مسافران لازم است در قالب این پویش صورت بگیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد خاطرنشان کرد: نقش اصلی در فضاسازی شهری در راستای معرفی شهرستان و پیشواز عید باستانی نوروز را شهرداری‌ها بر عهده‌ دارند و لازم است در این زمینه کوشا باشند.

\"\"

\"\"

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011208104644

برچسب‌ها