برگزاری نخستین جلسه اجرایی خدمات سفر شهرستان البرز

نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان البرز با حضور فرماندار، رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد و روسای کمیته‌های ده‌گانه ذیل ستاد شهرستان در محل فرمانداری البرز برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین، مصطفی غفوری روز دوشنبه 7 اسفند 1401 در این جلسه ضمن تاکید بر هماهنگی بین دستگاه‌ها برای پیش‌بینی حوادث و مدیریت بحران در ایام نوروز افزود: با توجه به شروع فعالیت ستاد از 17 اسفندماه و همزمان با عید مبارک نیمه شعبان ضروری است روسای کمیته‌های ذیل ستاد در اسرع وقت گزارش اقدام‌های انجام شده دستگاه خود را به فراخور وظایف تعیین‌شده به دبیرخانه ستاد ارائه دهند.

فرماندار البرز اضافه کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز دستگاه‌‌ها پیش‌بینی‌ لازم را برای رفاه حال شهروندان و مسافران با رعایت شئونات این ماه مدنظر قرار دهند.

در این جلسه سیدحسین موسوی رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر اجرایی ستاد شهرستان نیز ضمن اعلام ضمن اعلام دستورالعمل ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور و برنامه‌های پیش‌بینی شده برای نوروز پرداخت و هریک از دستگاه‌ها نیز گزارشی از اقدام‌های خود ارائه دادند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401120849267

برچسب‌ها