برگزاری نخستین جلسه اجرایی خدمات سفر سلطانیه

نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سلطانیه با حضور فرماندار، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان، مدیر پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد و روسای کمیته‌های ده‌گانه ذیل ستاد شهرستان در محل فرمانداری سلطانیه برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان؛ پروانه عسگری ظهر روز دوشنبه 8 اسفند ۱۴۰۱ در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: باید در ایام نوروز برای ارائه خدمات بهتر به میهمانان و گردشگران برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم تا با مشکل مواجه نشویم.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سلطانیه بیان کرد: ایام نوروز فرصت بسیار مناسبی برای معرفی جاذبه‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های این شهرستان است.

 داود آبیان در این جلسه گفت: در مقاصد گردشگری اصلی استان به ویژه در شهرستان سلطانیه که یکی از مهم‌ترین اثر تاریخی و ثبت یونسکو را در خود جای داده است باید تصویر ذهنی بسیار مثبتی، برای گردشگران رقم زده شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری زنجان افزود: نوروزگاه، موسیقی سنتی و محلی در محوطه گنبد سلطانیه اجرا خواهد شد تا فضای نشاط و شادابی برای مردم محلی و گردشگران داخلی و خارجی ایجاد شود.

او گفت: در راستای جذب مسافر و اقدامات لازم برای تغییر  وضعیت استان در خصوص مسافر، از وضعیت عبوری به ماندگاری مسافران، لازم است که اقدامات جدید و خلاقانه توسط دستگاه‌های عضو ستاد به‌کار گرفته شود.

محمد رضا براتی فرد، با بیان این‌که این شهرستان دارای جاذبه‌های فراوان گردشگری است، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود و آثار تاریخی زیاد شهرستان و بخش‌های تابعه، لازم است به‌منظور معرفی آن‌ها به شکل مطلوب تلاش شود و زمینه جذب شمار بسیاری از گردشگران را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم کنیم.

فرماندار سلطانیه اضافه کرد:  تمام دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا فضای با نشاطی برای گردشگران و مسافران در نوروز امسال به وجود آید. با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز دستگاه‌‌ها پیش‌بینی‌ لازم را برای رفاه حال شهروندان و مسافران با رعایت شئونات این ماه مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام./

انتهای پیام/

کد خبر 14011208931744

برچسب‌ها