ماندگاری گردشگران در زنجان در گرو فراهم کردن نشاط اجتماعی است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: با ارتقای کیفیت خدمات در رستوران‌های سنتی می‌توان نشاط اجتماعی و رضایت‌مندی عمومی را ایجاد کرد و شاهد ماندگاری بیشتر گردشگران بود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان؛ سید سعید صفوی شامگاه روز یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ در بازدید نظارتی از رستوران سنتی شاه‌توت ابهر با اعلام این خبر گفت: وظیفه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، تسهیل‌گری، اعطای وام و پشتیبانی از مجموعه‌های گردشگری است. تلاش برای برداشتن و رفع موانع کارآفرینی از رسالت‌های اداره کل بوده و در این زمینه با تمام توان گام بر می‌دارد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان خاطرنشان کرد: این مجموعه‌ها اعتبار ما هستند و رستوران سنتی سنتی شاه توت نشان دهنده این است که این رستوران که در آلاچیق‌های شیشه‌ای و در محوطه‌ای زیبا قرار گرفته بیشتر به صورت خانواده محور است و قطعا برای توسعه این واحد تسهیلات پرداخت خواهد شد. 

او افزود: این اداره کل با تامین زیرساخت‌های گردشگری و ارائه تسهیلات و حمایت از سرمایه‌گذاران می‌کوشد که شهرستان ابهر و استان زنجان را به مقصد گردشگری تبدیل کند. 

صفوی گفت: شهرستان ابهر دروازه ورودی و پیشانی هویتی و فرهنگی زنجان از سمت پایتخت است. این شهرستان در حوزه طبیعت‌گردی، محوطه‌های تاریخی، مشاهیر و بناهای تاریخی قابلیت بالایی دارد. 

غذاهایی که در رستوران سنتی شاه توت ارائه می‌شود به صورت ارگانیک تهیه و به صورت طبیعی و سنتی به خانواده‌ها ارائه می‌شوند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011208931981

برچسب‌ها