خط گردشگری دریایی بندرعباس به جزیره هنگام برای نخستین‌بار راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: برای نخستین‌بار در استان، خط گردشگری دریایی بندرعباس به جزیره هنگام راه‌اندازی می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز چهارشنبه 10 اسفندماه 1401 با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی و همکاری منطقه آزاد قشم و سازمان بنادر و دریانوردی، خط دریایی بندرعباس به جزیره هنگام در قالب تورهای گردشگری راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه تورهای گردشگری توسط شرکت دریا سفر هرمز برای نخستین‌بار در استان انجام می‌شود، افزود: مسافران و گردشگران علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به‌تمامی دفاتر خدمات مسافرتی استان این تور را تهیه کنند.

محسنی ادامه داد: در این تور گردشگری، برنامه‌های فرهنگی و موسیقی برای مسافران و گردشگران اجرا و ظرفیت‌های ساحلی و دریایی توسط افراد مسلط به مقوله دریا به گردشگران توضیح داده می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان اظهار کرد: برگزاری تورهای دریایی علاوه بر آشنایی گردشگران با ظرفیت‌های ساحلی و دریایی استان، جذب گردشگری و توسعه گردشگری استان را به دنبال دارد.

او تأکید کرد: تردد تورهای دریایی به جزایر می‌تواند ضمن کمک مستمر و پایدار به جوامع محلی و توانمندی ساکنان، ظرفیت مشاغل و فعالیت‌های تکمیلی را نیز فراهم کند.

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/

کد خبر 14011210395617

برچسب‌ها