طرح نوروزی نظارت بر بازار کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

مدیرکل تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد از آغاز طرح نوروزی نظارت بر بازار در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد.

 به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سید حمزه لقمانی امروز پنجشنبه یازدهم اسفندماه 1401 اظهار کرد: این طرح با هدف خدمات‌دهی بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی در سطح استان صورت می‌گیرد.

مدیرکل تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد افزود: این طرح با حضور سازمان‌ها و نهادهای نظارتی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، جهاد کشاورزی، اتاق و بسیج اصناف، مراکز بهداشتی، دامپزشکی، میراث‌فرهنگی و نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

لقمانی تصریح کرد: علاوه بر نظارت کالاهای پرمصرف از قبیل پوشاک، کیف و کفش، آجیل‌فروشی‌ها کالاهای اساسی، از قبیل گوشت، قند، برنج، روغن و فرآورده‌های لبنی به مراکز عمده تولید و توزیع، مراکز اقامتی هتل‌ها، مسافربری‌ها، مجتمع‌های بین‌راهی نیز نظارت می‌شود.

او ادامه داد: درصورتی‌که واحدهای صنفی و غیر صنفی نرخ‌های مصوب و متعارف را رعایت نکنند بدون اغماض علاوه بر جزای نقدی با مجازات پلمپ روبرو خواهند شد.

مدیرکل تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه‌های ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 14011211400781

برچسب‌ها