توسعه گردشگری و معرفی میراث‌فرهنگی راهکار مقابله با جنگ رسانه‌ای علیه ایران است/ حمایت مجلس از برنامه‌های دولت برای مقابله با ایران‌هراسی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه گردشگری و معرفی میراث‌فرهنگی یکی از راه‌کارهای مهم برای مقابله با جنگ رسانه‌ای علیه کشورمان محسوب می‌شود.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با میراث‌آریا با بیان این مطلب اظهار کرد: متاسفانه پروژه ایران‌هراسی از سوی برخی از کشورها دنبال می‌شود، در این میان به طور حتم گردشگری و نیز معرفی میراث‌فرهنگی غنی کشورمان یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با این پروژه به حساب می‌آید.

او با بیان این که دنیای امروز بر اساس مراودات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شکل می‌گیرد، اضافه کرد: ما برخوردار از میراث‌فرهنگی غنی و نیز ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری بسیار بالایی هستیم که معرفی صحیح آن‌ها به دنیا می‌تواند باعث آشنایی هرچه بیشتر گردشگران خارجی با ایران شود.  

این نماینده مجلس اضافه کرد: در کنار دیپلماسی رسمی از سوی وزارت امور خارجه، توسعه گردشگری و معرفی میراث‌فرهنگی کشور یکی از راه‌کارهای مهم برای مقابله با این جنگ رسانه‌ای محسوب می‌شود.

رحیمی جهان‌آبادی از رایزن‌های فرهنگی به‌عنوان یکی از مهمترین اقشار برای نقش‌آفرینی در مقابله با پروژه ایران‌هراسی یاد کرد و افزود:  به طور حتم رایزن‌های فرهنگی نقش مهمی در این باره دارند و می‌توانند با توجه به آشنایی با حوزه کاری خود که دارند، در معرفی ظرفیت‌های فرهنگی کشورمان نقش موثرتری ایفا کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس از هر طرح و برنامه‌ای که دولت برای مقابله با ایران‌هراسی ارائه دهد، حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011213622993

برچسب‌ها