جلسه روسای کمیته‌های ستاد خدمات سفر استان اردبیل برگزار شد

جلسه هماهنگی روسای کمیته‌های ده‌گانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل برگزار شد و روسای کمیته‌ها در این جلسه گزارش عملکرد و برنامه‌های خود را ارائه کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، امروز 15 اسفندماه 1401 جلسه هماهنگی روسای کمیته‌های ده‌گانه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 1402 در محل سالن جلسات اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل به عنوان دبیرخانه ستاد برگزار شد و روسای کمیته‌ها به ارائه گزارش پرداختند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این جلسه گفت: با توجه به احتمال شروع سفرهای نوروزی زودتر از موعد نیاز است که تمام دستگاه‌ها اقدامات خود را انجام داده و شرایط را برای شروع سفرها آماده کنند.

حسن محمدی ادیب افزود: کمیته‌ها جلسات خود را طی هفته جاری برگزار کنند و و به شکل جدی وارد کارهای اجرایی شوند که در نتیجه آن می‌توانیم اقامت خوبی را برای گردشگران رقم بزنیم.

دبیر ستاد خدمات سفر استان اردبیل ضمن اشاره به لزوم حضور روسای تمام کمیته‌ها در جلسات ستاد، تاکید کرد: کمیته آمار ستاد خدمات سفر از 16 اسفندماه آمار روزانه را به صورت آنلاین از کمیته‌ها دریافت خواهد کرد و این آمار به صورت روزانه ارائه خواهد شد که باید کمیته‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011215292293

برچسب‌ها