ارزیابی مراکز خدماتی هرمزگان برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران نوروزی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان به همراه مدیر اداره بندر شهید باهنر و جمعی از مدیران دریایی و بندری از بزرگ‌ترین بندر مسافری و‌ گردشگری کشور بازدید کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز دوشنبه 15 اسفندماه ۱۴۰۱ با اشاره به اینکه بندر شهید باهنر بزرگ‌ترین بندر مسافربری کشور است که سالیانه چندین میلیون نفر جمعیت را از بندرعباس به جزایر قشم، هرمز و لارک جابه‌جا می‌کند، افزود: این بازدید به‌منظور ‌بررسی آخرین وضعیت ‌‌اقدامات سفرهای دریایی انجام‌ شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان ادامه داد: ارزیابی مراکز خدماتی به‌خصوص ترمینال‌های مسافربری دریایی به‌منظور حصول اطمینان از تمهیدات، اقدامات و آمادگی عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای خدمت‌رسانی به گردشگران انجام‌ شده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان افزود: با توجه به فراهم شدن شرایط خدمات مطلوب پس از کرونا در استان، پیش‌بینی می‌شود گردشگران زیادی هرمزگان را به‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 14011215395610

برچسب‌ها