تلاش مضاعف برای نوروزی متفاوت در قاین

در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در بخش سده قاین بر تلاش مضاعف برای نوروزی متفاوت تاکید شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، محمد ابراهیم سهیلی بخشدار سده روز دوشنبه 15 اسفندماه 1401 ضمن اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان و لزوم رعایت مقتضیات این ماه و همزمانی زیبای آن با حلول بهار طبیعت، بر استفاده از تجربیات گذشته در ستاد سفر تأکیدکرد و تمرکز تلاش‌ها برساختن نوروزی متفاوت برای مسافران و زائران را خواستار شد.

حمید عباس‌زاده رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاین، گفت: با توجه به نظرات اعضای حاضر، مقرر شد ایستگاه متمرکز ستاد سفر بخش در محل بوستان شهدای گمنام آرین شهر با مسئولیت شهرداری و همکاری دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط برپا شود و فعالیت‌هایی مانند استقرار راهنما، حضور مبلغ دینی برای پاسخ به سؤالات فرهنگی مذهبی، برپایی نماز جماعت، ایستگاه خدمات‌رسانی، امداد خودرو، اورژانس، بازارچه صنایع‌دستی، سیاه‌چادر عشایری، معرفی اماکن اسکان و ... توسط دستگاه‌های اجرایی پیش‌بینی، اعلام و اقدام شود.

عباس‌زاده گفت: طی روزهای گذشته، کمیته‌های ذیل ستاد سفر شهرستان به‌طور پیوسته اقدام به برگزاری جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی کرده‌اند که امید است نوروز 1402، ایام متفاوت و بهتری برای مسافران رقم بخورد. در ادامه دستگاه‌های اجرایی عضو، دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش در مورد برنامه‌های آینده و فعالیت‌هایی که تاکنون در قالب آماده‌سازی فضای بخش سده برای استقبال از آغاز سفرها بحث و تبادل‌نظر کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 140112161365

برچسب‌ها