بررسی چهار پرونده در کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان اردبیل

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از بررسی چهار پرونده در کمیسیون فنی نطارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل امروز ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۱ گفت: چهار پرونده در کمیسیون فنی نطارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست معاونت گردشگری استان اردبیل افزود: چهار پرونده طرح شده به منظور دریافت مجوز تاسیس دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اقدام کرده بودند که افراد درخواست کننده در جلسه کمیسیون برنامه خود را ارائه کرده و به سوالات اعضای کمیسیون پاسخ دادند.

او تاکید کرد: کمیسیون نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به منظور توسعه صنعت گردشگری در استان و البته ایجاد اشتغال پایدار برای فعالان این حوزه وظیفه نظارتی خود را انجام می‌دهد و درصورت لزوم مجوز تاسیس دفاتر جدید صادر می‌شود.

نجارقابل ادامه داد: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری یکی از ارکان‌های تاثیرگذار در گردشگری هر منطقه هستند و ما تلاش می‌کنیم در همکاری با بخش خصوصی و با تقویت این دفاتر نقش آن‌ها را در گردشگری استان پررنگ‌تر کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401121729261

برچسب‌ها