رصد بهداشتی فعالیت تاسیسات گردشگری قم در نیمه شعبان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم گفت: فعالیت تاسیسات گردشگری استان به منظور ارائه خدمات مطلوب در نیمه شعبان به لحاظ بهداشتی و خدماتی رصد می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‎‌دستی قم، علیرضا ارجمندی هفدهم اسفندماه ۱۴۰۱ گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب و شایسته به زائران نیمه شعبان، تمامی اماکن اقامتی استان اعم از هتل، میهمانپذیر، خانه‌مسافر، سفره خانه سنتی و مجتمع‌های گردشگری موظف به رعایت کامل بهداشت محیط هستند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم ادامه داد: نظارت کامل بر فعالیت تاسیسات گردشگری به لحاظ بهداشتی و خدماتی در حال انجام است و با و متخلفان برخورد خواهد شد.

ارجمندی با بیان اینکه با همکاری موسسات آموزشی و مدیران تاسیسات گردشگری، آموزش دوره‌ای کارکنان با محوریت آداب مهمان‌پذیری برگزار شده است، گفت: در قالب ستاد مرکزی خدمات سفر تلاش می‌شود در کنار مدیریت صحیح و رعایت بهداشتی خدمات مناسبی به زائران ارائه شود.

او با اشاره به اینکه تمام تأسیسات گردشگری استان با آمادگی کامل به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند، اظهار کرد: با توجه به تقارن نیمه شعبان و روزهای پایانی سال وحجم بالای سفرها به قم برای ارائه خدمات مطلوب گروه نظارتی شبانه برای بازدید از تأسیسات گردشگری استان، ایجاد شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قمدامه داد: گروه‌های نظارتی با بازدیدهای سرزده از تاسیسات گردشگری روند خدمات‌رسانی به زائران شهر کریمه اهل بیت (س) را مورد بررسی قرار می‌دهند.

ارجمندی تاکید بر اهمیت رصد فعالیت تاسیسات گردشگری اضافه کرد: در این بازدیدها مواردی چون نرخ‌نامه‌ها، بهداشت محیط کار، بهداشت نمازخانه‌ها، کیفیت خدمات، نظافت واحدها، ایمنی و امنیت نظارت می‌شوند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401121768463

برچسب‌ها