دومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان بشرویه برگزار شد

دومین جلسه هماهنگی خدمات سفر با رویکرد گزارش‌دهی اعضا ستاد و تصمیم‌گیری نهایی در خصوص نحوه استقبال از مسافران نوروزی با حضور فرماندار و اعضا ستاد هماهنگی خدمات سفر در فرمانداری شهرستان بشرویه برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، سیدامیر سلیمانی رباطی روز سه‌شنبه 16 اسفندماه 1401 گفت: بروشور معرفی جاذبه‌های تاریخی فرهنگی و گردشگری شهرستان بشرویه به همراه مسیرهای منتهی به جاذبه‌های گردشگری طراحی و آماده شده است.

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بشرویه در خصوص تبلیغات جاده‌ای و بین‌راهی گفت: با همکاری پلیس‌راه شهرستان و فعالان بخش گردشگری بنرها و تابلوهای معرفی جاذبه‌ها به‌صورت مشترک علاوه بر معرفی جاذبه‌های گردشگری حاوی پیام‌های ترافیکی نیز خواهد بود.

سلیمانی رباطی گفت: با تأکید رئیس‌جمهور و ابلاغ ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر مبنی بر ایجاد بازارچه‌ها و سیاه‌چادرهای عشایری در ورودی مراکز شهرستان‌ها، با کمک تمامی اعضا و کمیته‌های ستاد این موضوع در مجاورت مجتمع امام رضا (ع) اجرایی می‌شود.

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بشرویه  در خصوص اسکان اضطراری مسافرین نوروزی افزود: با همکاری موکب امام رضا(ع) محل اسکان اضطراری در مواقع بحرانی پیش‌بینی شده است و در کنار آن هیات‌های مذهبی و امام‌زادگان نیز برای ساماندهی وضعیت اسکان اضطراری اعلام آمادگی کرده‌اند.

سلیمانی رباطی در خصوص سرویس‌های بهداشتی و اماکن خدمات‌دهی گفت: نظارت‌های دقیق به همراه اعضا ستاد از تمام مراکز خدمات رسان به‌صورت مستمر و روزانه به انجام می‌رسد.

او در خصوص مراکز بین‌راهی استقبال از مسافرین نوروزی گفت: سه مرکز موقت خدمات‌رسان در مجاور روستای اصفاک، مجتمع خدماتی رفاهی امام رضا(ع) و پارک طریق الرضا به‌صورت شبانه‌روزی در قالب غرفه‌های عرضه صنایع‌دستی، سوغات محلی، راهنمای مسافر آماده خدمت‌رسانی خواهند بود.

سلیمانی رباطی در خصوص برنامه استقبال از مسافرین نوروزی افزود: با همکاری پلیس‌راه در روز اول عید برنامه فرهنگی استقبال از مسافرین با اهدا گل توسط اعضا ستاد هماهنگی خدمات سفر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1401121813615

برچسب‌ها