میزبانی راهنمایان افتخاری از بازدیدکنندگان موزه بزرگ خراسان

سرپرست موزه بزرگ خراسان گفت: راهنمایان افتخاری موزه بزرگ خراسان در نوروز ۱۴۰۲، بازدیدکنندگان این مجموعه را راهنمایی خواهند کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی،  علی صفرنژاد امروز شنبه ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۱ با اعلام این خبر افزود: این افراد از بین راهنمایان دارای کارت، دانشجویان گردشگری و فراگیران راهنمای گردشگری انتخاب شده‌اند.

سرپرست موزه بزرگ خراسان ادامه داد: توجه به روایت‌گری در معرفی اشیای موزه‌ای، معرفی میراث ناملموس و ارتباط ویژه با کودکان و نوجوانان در عین استفاده از ابزارهای دنیای مجازی از مهم‌ترین الزامات راهنمایان موزه‌ها است.

صفرنژاد با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان و  تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ گفت: توجه ویژه برای معرفی آیین‌های ماه مبارک رمضان توسط راهنمایان افتخاری موزه در دستور کار قرار دارد.

او درباره موزه بزرگ خراسان اظهار کرد: موزه بزرگ خراسان با ۱۸ هزارمترمربع زیربنا و چهار طبقه فضای موزه‌ای و نمایشگاهی آماده استقبال از زائران و گردشگران است.

موزه بزرگ خراسان در بوستان کوهسنگی مشهد قرار دارد و از ۲۰ تا ۲۹ اسفندماه 1401 هر روز از ساعت ۹ تا ۱۹ و از ۲۹ اسفند به بعد از ساعت ۱۰ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 14011220770747

برچسب‌ها