آمادگی کمیته رسیدگی به شکایات ستاد خدمات سفر خوزستان در ایام نوروز

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان گفت: کمیته رسیدگی به شکایات ستاد خدمات سفر استان، آماده دریافت و رسیدگی به گزارشات، شکایات و انتقادات شهروندان و گردشگران نوروزی است.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، علی‌اکبر حسینی‌محراب 22 اسفندماه 1401 اظهار کرد: در راستای ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران در نوروز ۱۴۰۲ و همچنین نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان، کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد دائمی خدمات سفر استان، آماده دریافت گزارشات، شکایات و انتقادات شهروندان و مهمانان نوروزی است.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان افزود: گردشگران می‌توانند از از راه سامانه تلفنی ۱۱۱، سامانه پیامکی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی به شماره ۳۰۰۰۷۲۰۰۱۱ و نیز شماره دورنگار ۳۳۳۶۰۰۷۷ برای اعلام شکایت اقدام کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011222478729

برچسب‌ها